bilangna pengunjung

samat dtg

Selamat Datang ke Blog aku nie Yg x seberapa nie..harap suke lah nyer..ok arr..bye2..hahaha
Terdapat ralat dalam alat ini

Jumaat, 29 Julai 2011

Hola

   SMEEEEEEKOOOOOOOMMM..Haa  lame dh ak x edit blog yg usang nie..yelah skung kt umah ak dh xd laptop..kakak ak gnew g blajar..skung hidup ak makin lame makin mnyedihkan..tpi kekadang hapy jugk..hahahah..kat sekolah ,ak rsew mcm dh xbest dh mcm dulullxthu knp??..tpi best jugk arr..hahahah..megong btol..isnin dh puasa..dh xdpt arr nak makan kt kantin mak datin tu lagii..especily..katin kt skolah ak thun ni,ad ar kantin terbaek..dari sebelom  nie..
puasa ni dh x bole arr nak wt jahat..nanti dosa..hak3..puasa nk menjelang pmr pn makin dekat..aduhhh!!!! cuak jugak..minx smua nyer dpermudahkan.....samat puasa kt membe2 ak yg ngok2 tue..hahahaha...
ok arr,..ni jerk..malaz nk tuliz lgi..nk on9 fecebook..lame dh x on9...~...chow cin cau..

Khamis, 7 Julai 2011

Haaaaaaaaaaaaa!!...Huuuuuuuuuuuuuuu!!!..

  Hari nie kt kelaz aku...aku rase bosan pluk,sedih pn ad jugak....hahahah..pagi td ak dtg mcm biase arr kt kelaz..pagi2 dh memekak ,,..hahahah..pastu tdi, aku kacau  kwn aku yg dok kt sebelah aku tu..aku cuit2 badan dye gnew pen..ps2 dye marah x tgur aku..hahahah..cm budax kecik jerk..pastu waktu kt..ak,kimi dok sebelah..citew pasal hal raf* nk gaduh wa*i..hahahah..tergelak mcm nak pecah perut..ps2 citew ap ntah lagi x ingt..

  Waktu rehat pn muncul aku nak makan nasi ambang kt kantin tu..tpi dtg2 xd...past makan aku nak g tandas..tut tut tgok mak cik kantin baru kuarkan nasi ambang nyer..aduhh!!! mak ck kantin tu mcm xnk kasi aku beli  jerk..ahahah..

  mase waktu math..tdi kwn aku..kembang ckp gn cikgu nk g tandas..tut tut dye g kantin beli roti  gn air..paling klakar dye kene tangkap gn cg jonsen mase larikn diri dari ustaz razi..ahahahahaah...ptutnye ptg nie ak g ltihan umah sukan..xpi xg..yelah kimi crite mcm keling..mse kt klz,aku tnye dye pegi x?? dye kte x g..ps2 tgok aku smbil ketawa..knp ntah??..sawan agaknyer.upe upenyer kimi ketawa bab ada satu aksi ghairah yg ak buat..ahahahah..haa..lupe tdi as dgn umi jatuhkan bag aku ps2 sembunyikan tepi kursi..siut jerk..tgok arr nti..lain kali aku pluk kenekan dyee owg..semua arr yg kenekan ak.....hahahahahahaha..

                                                                                                                                                      SyAhmi..

Selasa, 5 Julai 2011

huuu!!

  Haa..lame dahx edit blog..klo ad pun bukak jerk..tpi malaz nak tuliz..nak tuliz pasal ape ekk??..xd idea arrr...
hmm..pmr dah makin dekat..tapi aku slalu main2 dalam kelaz..susah tol nak tumpukan perhatian yela..mane x nyer..kelaz aku tahun nie semua best2..mcm2 ragam ada...satu suka bercakap tu untuk rafe..ahahah..aku pn ada jugak..yg kedua belajar mmg belajar tpi suke ckp2 jugk.hakimi...ketiga suke nyapok cakap cikgu gan buat lawak tu untuk fitri..ad juga yg datang sekolah tapi x msuk..mcm2 sebab ad..salah satunye pening ..ini untuk salihin..suke bekap antara satu sama lain...itu  mai n the geng..ahahah..suke kenekan org..firdaus...suke leset gn pompuan tombet..kene pnggil 4 6 kali baru tolee...kuat belajr...itu farhan dan shafik.. malz nk buat folio tu helmi..kuat main..kuat cakap..kuat temenung..itu ialah syahmi sharif..ahahahah...dan banyak agi arr..penat aku nak tuliz..nanti korang yg bace nie bosan..ok arr...tata..hahahah
nie smua xd kene mngene dgn yg sudh mati mhupn didup...

Sabtu, 25 Jun 2011

xDE citew lah Dol..!!

     Haaa..lame dh aku xtuliz blog ni..bab xde mase dan malaz..hahahaha..hhmm..aku pun xthu nak tuliz ape sekarang??..skung kat sekolah aku buat bnyak aktiviti sempena hari kokurikulum...aku masuk salah satunye..iaitu futsal..dah 2 thun aku x turut serta..bab  xde bnyak pengalaman,xpandai maen bole,rembat tonjol dan mcm2 lagi!!..tpi skung pun aku xde pengalaman jugak..hahaha..tpi aku tetep nk masuk tahun nie..yelah mungkin tahun last kt skolah aku tuu..mane lh tahu kn..
allah tu mase berkuasa dan esa..hahah..baik arr..pnye ayat..cehh!!!..bangga diri pluk..~
Nie adalah skit..coretan yg gua rembat kt blog org lain..!!..hak3..samat baca!!!


 ""BintnG yG brSinar tak slamaX tranG,,BeGituPn mndunG tak sLlu jdi hujan,, kata2 yG indh TAK SLAMANYA NYATA,, BeGituPn cnta BLUM TENTU SETIA,, Hdup nie ujian,, PAHIT MANIS hrz qt hdpi,, keindhn dMta TAK PASTI KEBAHAGIA'AN,, krn kBhaGiaan yG SESUNGGUHNYA ADA DLM HATI,,..♥ u 4 everr n everrr""

Petikan kt atas tu aku dpt dari salah sorang pengguna fb..bnyk mksud tersiratnta..wlaupn hanya sedikit sahaja tulisn 2..dh cukup wt ak sedih..klo korang fhm mkne yelh..haa..jiwang btol ak nie kn..hahahahahhaha.. ada btol x????


ok ARR GUA NAK CHOW DULOO ..DH XD OTAK NAK TULIZZ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Selasa, 7 Jun 2011

TANG..TING..TONG..!!


  Salam...haloo..haloo..testing!! testing!! 123..hahahahaha..hmm..nk tuliz ap ekk??, ha ckung bermule cuti pertegahan tahun bgi sesi 2011...2 minggu diberi cuti..seminggu dh lepaz...tnggl lagi seminggu..semalam ak blik ke kampung..rindu gile gn kampung halaman aku...

  Di kampung tersebut..hahaha..dh mcm buku cerite dah!!..kt kampung aku hanya tnggl nenek aku dh mak cik ak jerk..atuk ak dah meninggal kire2 4 thun lepaz..nenek ak pluk kene strok,lumpuh semua belah kanan..
Dulu nenek ak aktiv membuat keje2 rumah tpi kini..hmm..xplh..
kesian ak tgok nenek ak kesuyian..masa kite org smpai sekeluarga nenek ak dari mukenye sedih terus cahaya kegembiraan muncul di bibit mukanya..dye kte dye suke klo ank2 gn cucu nye blik kampung..

  Tegah hari pn tibe..kte org makantgh hari..sambil tgok MAHARA LAWAK,,nk pecah perut semua ketawa,
mcm2 lawak yg ad..hahahahahahahaahah..lalu ak tgok muke nenek ak gembire jerk..pada waktu ptg..ak gn kuarga kuarga ak nk blik ke pekan nanas..nenek ak ingt kite org tido situ..xp tah..sbb semua org sebok gn keje..dan ak pula sebok keje umh dan kelaz tambahan..ak tgok muka nenek ...'tetibe detik perasaan walaupun haya sebentar jerk tpi nenek tetap rsew gembira gn kehadiran kte org..2 yg ak rasakn dlm otak ak..hak3..ak pn rsew sedih..x sampai hati pluk nk tinggalkn dye kt kampung 2..hmm..xp nti klo ad mse cuti ble blik lgi..
.hmm..dah..dah..habiz dh..

Sabtu, 14 Mei 2011

BUDAX2 3 merah yg aroxx dan gile tpi best..

    NIE lah name dax kelaz aku yg arox nk mampos..tpi baik dan kekadang jahat gila2..

syahmi sharif                hakimi rosdee              rafee alius                                                                                          




                                          sox xuan                               fitri mazlan




.. helmi hamza                                                                                       firdaus jawahir                                                                                    


bella enn
                                                                                      ummi farhana



            haslinda bedah..hehe              maizatul kursi..              farhan oyob.                        


  shafik rahim






farid kambing..hak3                        iyasyia           farhana                            dan bnyk lagi...
  


SEMUA nama2 budax kt atas arox n celaka semua   heheh..sory semua..gurau jerk..tpi best kwn gn dye org..
wlaupn aku selalu kene jerk gn dye org..Bnyk yg telah dilalui sush dan senandG BERSAMA.cewahhh!!! hahaha..


SEMOGA SEMUA BUDAX 3 MERAH BERJAYA DPT PERFECT SKOR 8A
          DLM PMR...GOOD LUCK GENG..HEHEHE


SEKIAN MEKASIN//

Khamis, 12 Mei 2011

somebody..kami...bulan dan bintang..


   TDI g youtube tetibe jumpe vedeo nie..err..sedih jugak dengar lagu nie..sbb teringat akan kwn2 lame aku duloo..yg mengharungi susah dan senang bersama aku walaupun bnyak rintangan berlaku....hahahah
Tetapi skung masing masing, dah buat haluan sendiri..smuanye lost contecx..yelah smua dah laen skolh...tpi xp wlaupn dh x jmpe lagi..tetapi kami smua masih ada di dalam hati antara satu sama laen..jika kami rindu antara sama laen bintang dan bulan tempat kami bertemu..
Aku ingat lagi ad sorang kwn aku ckp kt aku mcm nie..''syahmi nti klo kite dh x satu skolh lagi ko jgn lupew aku ok.."'  ayt  tuu selalu d'dalam fikiran aku..ak xkn lupa sama luu...err..sedih jerk rsew..nk nangis nie??..heheh..tpi smuanya dh berubah skung..walau ap2 pn hidup mesti d'teruskn..

Rabu, 11 Mei 2011

Aku..DIA DAN AKU KAMU ANDA..HAK3

   Hari nie dekat sekolah hati aku rase berdebar debar jerk..xthu knp??...rase sedih pun ade ..happy pn adee..
yg pling kuat dalam hati aku sedih...tpi setelah berjumpa dgn kwn2 kelaz aku yg kepoce tuu..terus jadi gembira hati akuu..

  Aku nie mmg suke kacau org...ejek org dan banyak lagii..hehehe!!!...kekadang ad sorang kwn aku yg duduk sebelah aku di dlm kelaz mara dan x layan aku..dh2 nti dye kenekan aku pluk..ps2 nanti kte org main ejek nama bapak kte org....hahahah...jahat tol..huhuuh..sory brother..tpi walau apa pun best kawan dengan dye..friend to you sampai bila bila kecuali kiamat..hahax ~

 SKUng kat dalam kelaz aku dah mule mempunyai penyakit ('M')...ap itu penyaki M???
MESTI KORANG PUN KEKADANG ADE PENYAKIT NIE..bahaya jugak tpi xbole buat mati..gile lah kalaw bole buat org mati..mesti aku cari penawarnye dulloooo..penyakit M NIE ialah penyakit yg dinamakan malas atau pemalas..skung aku kt dalam kelaz asyik nk tdoo jerk..xthu ap nk jadi..ramai dah cikgu komplin psl aku..hahahahah...degil jigk aku nie??...tpi ap2 pun aku akan berusaha untuk berubah menjadi yg lebih baek untuk mencapai matlamat hidup..


  SYAHMI_SHARIF SAY: JADI MANUSIA JGN MALAZ2 NTI DIRI SENDIRI YG MERANA
                                            OK GUYZ ATAU SHE2 YG MEMEBACA INIE..HEHE..
                                              GOOD LUCK FOR YOU LIFE..:D
Gambar nie xd kene mengene sama sekali..tpi melanbangkn sekolah dan pelajar..heheh

Rabu, 4 Mei 2011

what ever!!!!

    sekom...KNp hidup ini penuh dengan dugaan yg pelbagai..smpai kadang2 kite xtahu nak hadapi nyer macam mana??..kadang2 aku sedih dengan diri aku sendiri..xthu knp???..mungkin sbb kesalaan diri sendiri..
Dan kadang aku terfikir bila kawan2 aku kenekan aku atau what ever lh!!..hak3..mungkin smua 2 sbb perangai aku sendiri yang suka kenekan org..kadand2 juga rase mcm nak mengalir air mate bile kwn2 kite benci akan kite..soooo..janganlah buat org benci akn anda yg sedang membaca ini..!!!...
Klo nak kate ape2 tentang orang laen....tgok diri sendiri duloooo..ok!!! ~
fikir2 lah dan selamat beramal ~ hak3...
:D :D :D

   pic no wite....~

Rabu, 20 April 2011

Hari hari ku...disamping smua

  Hallooo..cik,puan,pakcik,makcik,atok,nenek dan smuanya..haa..xthu nk tuliz ap..skung dh form 3..dah x bole maen2 sbb nk pmr..tpi aku slalu main2 dalam kelaz gn kwn2 aku yg sekoi jugk..hahahahah..xthu ar blew aku nk berubah sbb pmr dah dekat..aq xnaklah hampakan kuarga aku..lagi2 mak gn ayah aku yg penat cari duit untk sekolah kn aku..tpi mmg susah untk kite berubah dlm masa yg singkat..kat kelaz aku 2 smua nyer hapy2 slalu gn hypoaktiv..hahahahaha...tpi mmg best dpt msuk klz 3 merah thun nie..kwn yg dulu xrapat dan xknl..kini dah jadi mcm adex bdik..haaa jiwang btol..huhuhuhuhhu..3 merah mmg best..smua nye lh..!!!!!

NAMA2 BUDAX 3 MERAH YG OVER TPI BEST..HAHAHA
-SYAHMI SHARIF: Ea ni aku..hahahah
-RAFE ALIUS        : TDI kt skolah nk gduh gn wali..kuat lh sgt..
-HAKIMI ROS       : DAH XBOLE  pakai contex lines..haa..sdih2..hahah
-UMI FARHANA   : kuang Ajar punya salihin ejek nama mak aku..hhahah..dia lh brtnggung jwbvsebarknye
-HASLINDA           xTHU NK CKP AP??.. nti dye pukul ak pluk..hahhaa
-FITRI                     :SUka kenekn org!!!!
-HELMI                  : jom ar lawan silat??..hak3...
-ZHI ENN              : PELAJAR cina yg pandai nyayi lagu siti..:D :D

 DAN RAMAI LAGI MALAZ NK TULIZ!!!! WEE ENJOYZ..!!HHHAHAHA SMOGA SMUA BRJAYA DLM HIDUP DAN PMR NTI..:) D:..

Selasa, 15 Mac 2011

CuTI yang banyak homework.

  Slm..hi..haaa..lame dah x updat blog nie..cuti seminggu  nie mmg bosan sbab bnyk homework yg cikgu bagi yelah thun ni nk ambik pekse yg pentinh lh jugk..hak3..tpi best jugk sbb time2 cuti sedara mara smua dtg umah..ssooo...rumah menjadi gceria..hahahahaha

 Xthu lh nk tuliz apa lagi..hmm...cuti nie ingatkan nk gi jalan2 tpi terpaksa "cancel" sbb trlalu bnyk homework yg cikgu bekal kn sebelum cuti..pandai btol cikgu nie kn..hahahahah..xpelah smua nie pun untkkepentingan aku jugak tuk masa hadapan..xkisah lh..janji bahagia....

 Sebelum cuti nie...skolah aku ad ujian..susah2 jugk lh soalanye..lagi2 "MATHEMATICS"..SUSAH  lah jugak tpi aku dpt jawab jugk..yang lain ok2 jerk lh..hahahah..excent btol aku nie..huhuhuh...

  Tahun nie nak study hard2...tapi malaz asyik main jerk..baru 5 minit bace buku dh mlz..terus tgok tvv..
perangai sape lah aku ikut nie..hahaha..lastly..kepada semua pelajar yang banyak homework 2..good luck ok...hahahahhahaha..selamat bercuti dan have fuuuuuunnnnnnnnnnnn.....peace :)

Sabtu, 5 Februari 2011

Orang yg memberi inspirasi dalam Bola sepak..hehe :)

                                       (Lionei messi n the bacalona club is the best for me forever)..


SYAHMI SHARIF..HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH..

INIlah permain bola yg paling aku sanjung dan suke gile2..dulu aku xthu pn yg tentang bola sgt..hmm..sush nk cite!!..hehehe..pada satu hari mase 2 aku baru dajah6..aku tgok tv pasal berita sukan bola..ps2 ad lah satu prlawanan diantara bacalona dan atleco madrid..dlm berita 2 bacalona 5 manakalo atlomadrid 1..kelima lima gol 2 disumbatkn oleh pemain kt atas nie lh..semenjak hari itu aku mula teruja dengan pemain ini dan kelabnya bacalona..aku teruje dgn skill2 mengeleceknye dan cara dia menjaringkan gol!!!..heheheheheehe..
Dari pada aku xminat bola sgt..tetibe trus mcm hantu bole..asyik nk maen bola jerk..aku berlatih nk jadi mcm idola aku yg kt atas tu..akju nk sgt jadi mcm dye//pemain bola yg bnyk menjaringkan gol..setiap kali kalau bacalona kala aku mesti akn merasa sedih dan mara..hahahaa..x thu knp??..sampailh skung dari aku xpndai maen bola..skung bole lh skit2..dulu aku main jadi depends jerk...tpi skung dh brhijrah ke sriker atau pn wings..tpi aku main xlh power sgt..tpi bole lh..hahaha..bangga diri lh pluk..hehehe%^..ap2 psl bola msti aku akn pilih bacolana dan lionei messi..hahahaha..knp tah??..hmmm..smai aku juga nk gaduh gn kwn2 aku antara bacalona dgn real madrid mana lagi power..bagi aku bacalona dan lionei messi adalah inspirasi bagi aku dlm sukn bola nie..aku akn cube sedaya upaya untk main bola mcm dye lionei messi walaupn aku x sehebat dan selincah dia..tpi aku akn berusaha..hahahaha..."LIONEI MESSI:..IS THE BEST FOR MEE..FOREVER...!!@@@@




Jumaat, 7 Januari 2011

Permulaan sekolah 2011

  HUUU..kali nie aku nk tulis warna hitam jerk..mlz2 nk warna2...2011 dh pn brmula..mase first time naek skolh thun 2011 iaitu thun nie..rse best jerk..xmcm thun lpz..x thu lh knp??..mgkin sbb kwn2 kot..dh biasa gn diaorng..

 Kelazz aku tahun nie smua budak2 dia best...bukn 2 jerk..cikgu2 pn best..jadi brtanbahlh semangat aku untk belajar tahun nie..hmm..ea trlupa pulak...aku nk ucapkn kt korang yg bace nie..selamat tahun baru ea..wlaupn dh lepaz..tpi sempat lagi kn..

 Mcm2 brlaku masa 2010..ad yg gembira,sedih,duka,dan mcm2..hak3..klakar pluk..tpi ap2 pn thun 2010 adlh thun yg trbaek buat aku..aku harap tahun 2011 nie lagi baik dan brmknebuat aku..ooooooo

 Mcm2 aku nk tuliz..xp mlz lh!!!...heheheeh`~..korang smua blajr lh sungguh2 ok..jgn hampakan mak bapak korang..sian dorang cari duit!!...untk sekolah kn kita..kita kene lh blaz jasa diorang..hhaha~

 LAST2...SELAMAT TAHUN BARU OK..ea..trlupa pulak..tahniah dkt skuad negara kita sbb dh menang piala suzuki..malaysia boleh!!!...hak3..ok lh bye2 undewayh..heheh..~

KEK HARI JADI KU..

                         INILAH KEK Hari jaDi Yg paling brmakna bagi aku wlaupun ia simple....,
              xkisah lah mcm mkne rupa kek nie..tpi kek nie mmg brmakna  bagi aku..sdp tau kek nie..
              aku nk ucapkn terima ksaih untk kluarga aku...tq smua..hak3..@@@..1234567890000

                         KEK PLING BRMAKNA BAGI AKU..AKU AKN INGT SMPAI BILE2...

AKU...AKU..AKU..

 TDO LAGI BAGUZ....@@@
LALALALALALAL~ INILAH AKU..
 SYAHMI ATAU BOLE PNGGIL EMI...








                         Inilah aku...yang xhensem..xp boleh lah..hehehehe....zZzZzZzZzZzzzZ


                                                                                                                      SYAHMI_SHARIF..
                                                                                                                       TAMAN UTAMA..
                                                                                                                        PEKAN NANAS..

KAWAN AKU...

 

















LEPAK2...SAMBIL JLN....HAK3...HIKAYAT
SEORANG RAKAN...TAMAN UTAMA,
PEKAN NANAS,
ULYRAUMAN TARO...HAHAHA
(NAS_JOKER)








                                                    NAS_JOKER..


   INILH KAWAN AKU YG AKU KENAL DARI KECIK LAGI..DH MCM ADIK BADIK DH,,
TP DIA NIE SATU PERANGAI SUKE MERAJUK..HAHAHAH..TPI DIA MMG BAIK..INGT LAGI
DLI MSE TADIKA ..KITE ORG LAEN SKOLH TPI NAEK VAN SAMA2...DIA SLALU  BWK BLIK BURGER,DAN AKU SLALU NGECEK BURGER DIA..HAK3..MAIN SAME2..DAN BNYK LAGI LH...TPI SKUNG ASYIK NK GADUH JERK..HAHAAHA..AD ORG KATE KITE ORG MCM KEMBR..HAHAHAHA..KERO BTOL MATA ORG 2..HUHUHU...JGN MARA..
TPI KDANG BOSAN JUGK KLO DIA XD..MCM DIA KT ASRAMA KE..TPI PLUK BOSN JIGK KLO DIA AD..HAHAHAAH...GRAU JERK..NK KTE KWN BAIK..HMM..BOLE LH..HEHEHE..
MSE MSUK DJH2 KTE ORG SATU KELAZ...ASYIK MIN2 JERK GN WT BSING SMPAI KNE DENDE..HAHAH..TP SKUNG DIA DH SKOLH LAEN..AQ PN SKOLH LAEN DH XSME.
DH XBOLE LH NK BSING2...HUHUHUHHU..

AP2 PN DIA MMG KAWAN BAEK AQ..KAWAN SAMPAI BILE2...KECUALI MATI..HEHEHEH
FRIEND....FREIND...FRIEND...

JOKER...ULTRAUMAN TARO...HUHUHU....ZAHS..ZAHS.....NAS_JOKER@@@@@
    

Inilah my sister...

 comeel....cute and ap2 jerk lh...inilh my sister satu satuye..
wlaupn dia slalu mara aku kt rumah..tengkin2 aku..
tpi dia lh kakak yg trbaek yg aku ada...
                                          Inilah kakak aku yg paling cute..comell~

Inilah kakak aku yg paling comel dan baik...inilah kakak aku..yg periang,yg asyik gembira jerk keje dia..hehe
Apa yg aku nak ckp..dialah kakak yg paling baik kt dunia nie..~ sayang sama kamu..hak3..