bilangna pengunjung

samat dtg

Selamat Datang ke Blog aku nie Yg x seberapa nie..harap suke lah nyer..ok arr..bye2..hahaha
Terdapat ralat dalam alat ini

Rabu, 11 Mei 2011

Aku..DIA DAN AKU KAMU ANDA..HAK3

   Hari nie dekat sekolah hati aku rase berdebar debar jerk..xthu knp??...rase sedih pun ade ..happy pn adee..
yg pling kuat dalam hati aku sedih...tpi setelah berjumpa dgn kwn2 kelaz aku yg kepoce tuu..terus jadi gembira hati akuu..

  Aku nie mmg suke kacau org...ejek org dan banyak lagii..hehehe!!!...kekadang ad sorang kwn aku yg duduk sebelah aku di dlm kelaz mara dan x layan aku..dh2 nti dye kenekan aku pluk..ps2 nanti kte org main ejek nama bapak kte org....hahahah...jahat tol..huhuuh..sory brother..tpi walau apa pun best kawan dengan dye..friend to you sampai bila bila kecuali kiamat..hahax ~

 SKUng kat dalam kelaz aku dah mule mempunyai penyakit ('M')...ap itu penyaki M???
MESTI KORANG PUN KEKADANG ADE PENYAKIT NIE..bahaya jugak tpi xbole buat mati..gile lah kalaw bole buat org mati..mesti aku cari penawarnye dulloooo..penyakit M NIE ialah penyakit yg dinamakan malas atau pemalas..skung aku kt dalam kelaz asyik nk tdoo jerk..xthu ap nk jadi..ramai dah cikgu komplin psl aku..hahahahah...degil jigk aku nie??...tpi ap2 pun aku akan berusaha untuk berubah menjadi yg lebih baek untuk mencapai matlamat hidup..


  SYAHMI_SHARIF SAY: JADI MANUSIA JGN MALAZ2 NTI DIRI SENDIRI YG MERANA
                                            OK GUYZ ATAU SHE2 YG MEMEBACA INIE..HEHE..
                                              GOOD LUCK FOR YOU LIFE..:D
Gambar nie xd kene mengene sama sekali..tpi melanbangkn sekolah dan pelajar..heheh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan