bilangna pengunjung

samat dtg

Selamat Datang ke Blog aku nie Yg x seberapa nie..harap suke lah nyer..ok arr..bye2..hahaha
Terdapat ralat dalam alat ini

Jumaat, 29 Julai 2011

Hola

   SMEEEEEEKOOOOOOOMMM..Haa  lame dh ak x edit blog yg usang nie..yelah skung kt umah ak dh xd laptop..kakak ak gnew g blajar..skung hidup ak makin lame makin mnyedihkan..tpi kekadang hapy jugk..hahahah..kat sekolah ,ak rsew mcm dh xbest dh mcm dulullxthu knp??..tpi best jugk arr..hahahah..megong btol..isnin dh puasa..dh xdpt arr nak makan kt kantin mak datin tu lagii..especily..katin kt skolah ak thun ni,ad ar kantin terbaek..dari sebelom  nie..
puasa ni dh x bole arr nak wt jahat..nanti dosa..hak3..puasa nk menjelang pmr pn makin dekat..aduhhh!!!! cuak jugak..minx smua nyer dpermudahkan.....samat puasa kt membe2 ak yg ngok2 tue..hahahaha...
ok arr,..ni jerk..malaz nk tuliz lgi..nk on9 fecebook..lame dh x on9...~...chow cin cau..

Khamis, 7 Julai 2011

Haaaaaaaaaaaaa!!...Huuuuuuuuuuuuuuu!!!..

  Hari nie kt kelaz aku...aku rase bosan pluk,sedih pn ad jugak....hahahah..pagi td ak dtg mcm biase arr kt kelaz..pagi2 dh memekak ,,..hahahah..pastu tdi, aku kacau  kwn aku yg dok kt sebelah aku tu..aku cuit2 badan dye gnew pen..ps2 dye marah x tgur aku..hahahah..cm budax kecik jerk..pastu waktu kt..ak,kimi dok sebelah..citew pasal hal raf* nk gaduh wa*i..hahahah..tergelak mcm nak pecah perut..ps2 citew ap ntah lagi x ingt..

  Waktu rehat pn muncul aku nak makan nasi ambang kt kantin tu..tpi dtg2 xd...past makan aku nak g tandas..tut tut tgok mak cik kantin baru kuarkan nasi ambang nyer..aduhh!!! mak ck kantin tu mcm xnk kasi aku beli  jerk..ahahah..

  mase waktu math..tdi kwn aku..kembang ckp gn cikgu nk g tandas..tut tut dye g kantin beli roti  gn air..paling klakar dye kene tangkap gn cg jonsen mase larikn diri dari ustaz razi..ahahahahaah...ptutnye ptg nie ak g ltihan umah sukan..xpi xg..yelah kimi crite mcm keling..mse kt klz,aku tnye dye pegi x?? dye kte x g..ps2 tgok aku smbil ketawa..knp ntah??..sawan agaknyer.upe upenyer kimi ketawa bab ada satu aksi ghairah yg ak buat..ahahahah..haa..lupe tdi as dgn umi jatuhkan bag aku ps2 sembunyikan tepi kursi..siut jerk..tgok arr nti..lain kali aku pluk kenekan dyee owg..semua arr yg kenekan ak.....hahahahahahaha..

                                                                                                                                                      SyAhmi..

Selasa, 5 Julai 2011

huuu!!

  Haa..lame dahx edit blog..klo ad pun bukak jerk..tpi malaz nak tuliz..nak tuliz pasal ape ekk??..xd idea arrr...
hmm..pmr dah makin dekat..tapi aku slalu main2 dalam kelaz..susah tol nak tumpukan perhatian yela..mane x nyer..kelaz aku tahun nie semua best2..mcm2 ragam ada...satu suka bercakap tu untuk rafe..ahahah..aku pn ada jugak..yg kedua belajar mmg belajar tpi suke ckp2 jugk.hakimi...ketiga suke nyapok cakap cikgu gan buat lawak tu untuk fitri..ad juga yg datang sekolah tapi x msuk..mcm2 sebab ad..salah satunye pening ..ini untuk salihin..suke bekap antara satu sama lain...itu  mai n the geng..ahahah..suke kenekan org..firdaus...suke leset gn pompuan tombet..kene pnggil 4 6 kali baru tolee...kuat belajr...itu farhan dan shafik.. malz nk buat folio tu helmi..kuat main..kuat cakap..kuat temenung..itu ialah syahmi sharif..ahahahah...dan banyak agi arr..penat aku nak tuliz..nanti korang yg bace nie bosan..ok arr...tata..hahahah
nie smua xd kene mngene dgn yg sudh mati mhupn didup...