bilangna pengunjung

samat dtg

Selamat Datang ke Blog aku nie Yg x seberapa nie..harap suke lah nyer..ok arr..bye2..hahaha
Terdapat ralat dalam alat ini

Selasa, 5 Julai 2011

huuu!!

  Haa..lame dahx edit blog..klo ad pun bukak jerk..tpi malaz nak tuliz..nak tuliz pasal ape ekk??..xd idea arrr...
hmm..pmr dah makin dekat..tapi aku slalu main2 dalam kelaz..susah tol nak tumpukan perhatian yela..mane x nyer..kelaz aku tahun nie semua best2..mcm2 ragam ada...satu suka bercakap tu untuk rafe..ahahah..aku pn ada jugak..yg kedua belajar mmg belajar tpi suke ckp2 jugk.hakimi...ketiga suke nyapok cakap cikgu gan buat lawak tu untuk fitri..ad juga yg datang sekolah tapi x msuk..mcm2 sebab ad..salah satunye pening ..ini untuk salihin..suke bekap antara satu sama lain...itu  mai n the geng..ahahah..suke kenekan org..firdaus...suke leset gn pompuan tombet..kene pnggil 4 6 kali baru tolee...kuat belajr...itu farhan dan shafik.. malz nk buat folio tu helmi..kuat main..kuat cakap..kuat temenung..itu ialah syahmi sharif..ahahahah...dan banyak agi arr..penat aku nak tuliz..nanti korang yg bace nie bosan..ok arr...tata..hahahah
nie smua xd kene mngene dgn yg sudh mati mhupn didup...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan