bilangna pengunjung

samat dtg

Selamat Datang ke Blog aku nie Yg x seberapa nie..harap suke lah nyer..ok arr..bye2..hahaha
Terdapat ralat dalam alat ini

Sabtu, 25 Jun 2011

xDE citew lah Dol..!!

     Haaa..lame dh aku xtuliz blog ni..bab xde mase dan malaz..hahahaha..hhmm..aku pun xthu nak tuliz ape sekarang??..skung kat sekolah aku buat bnyak aktiviti sempena hari kokurikulum...aku masuk salah satunye..iaitu futsal..dah 2 thun aku x turut serta..bab  xde bnyak pengalaman,xpandai maen bole,rembat tonjol dan mcm2 lagi!!..tpi skung pun aku xde pengalaman jugak..hahaha..tpi aku tetep nk masuk tahun nie..yelah mungkin tahun last kt skolah aku tuu..mane lh tahu kn..
allah tu mase berkuasa dan esa..hahah..baik arr..pnye ayat..cehh!!!..bangga diri pluk..~
Nie adalah skit..coretan yg gua rembat kt blog org lain..!!..hak3..samat baca!!!


 ""BintnG yG brSinar tak slamaX tranG,,BeGituPn mndunG tak sLlu jdi hujan,, kata2 yG indh TAK SLAMANYA NYATA,, BeGituPn cnta BLUM TENTU SETIA,, Hdup nie ujian,, PAHIT MANIS hrz qt hdpi,, keindhn dMta TAK PASTI KEBAHAGIA'AN,, krn kBhaGiaan yG SESUNGGUHNYA ADA DLM HATI,,..♥ u 4 everr n everrr""

Petikan kt atas tu aku dpt dari salah sorang pengguna fb..bnyk mksud tersiratnta..wlaupn hanya sedikit sahaja tulisn 2..dh cukup wt ak sedih..klo korang fhm mkne yelh..haa..jiwang btol ak nie kn..hahahahahhaha.. ada btol x????


ok ARR GUA NAK CHOW DULOO ..DH XD OTAK NAK TULIZZ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan