bilangna pengunjung

samat dtg

Selamat Datang ke Blog aku nie Yg x seberapa nie..harap suke lah nyer..ok arr..bye2..hahaha

Rabu, 4 Mei 2011

what ever!!!!

    sekom...KNp hidup ini penuh dengan dugaan yg pelbagai..smpai kadang2 kite xtahu nak hadapi nyer macam mana??..kadang2 aku sedih dengan diri aku sendiri..xthu knp???..mungkin sbb kesalaan diri sendiri..
Dan kadang aku terfikir bila kawan2 aku kenekan aku atau what ever lh!!..hak3..mungkin smua 2 sbb perangai aku sendiri yang suka kenekan org..kadand2 juga rase mcm nak mengalir air mate bile kwn2 kite benci akan kite..soooo..janganlah buat org benci akn anda yg sedang membaca ini..!!!...
Klo nak kate ape2 tentang orang laen....tgok diri sendiri duloooo..ok!!! ~
fikir2 lah dan selamat beramal ~ hak3...
:D :D :D

   pic no wite....~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan