bilangna pengunjung

samat dtg

Selamat Datang ke Blog aku nie Yg x seberapa nie..harap suke lah nyer..ok arr..bye2..hahaha

Sabtu, 5 Februari 2011

Orang yg memberi inspirasi dalam Bola sepak..hehe :)

                                       (Lionei messi n the bacalona club is the best for me forever)..


SYAHMI SHARIF..HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH..

INIlah permain bola yg paling aku sanjung dan suke gile2..dulu aku xthu pn yg tentang bola sgt..hmm..sush nk cite!!..hehehe..pada satu hari mase 2 aku baru dajah6..aku tgok tv pasal berita sukan bola..ps2 ad lah satu prlawanan diantara bacalona dan atleco madrid..dlm berita 2 bacalona 5 manakalo atlomadrid 1..kelima lima gol 2 disumbatkn oleh pemain kt atas nie lh..semenjak hari itu aku mula teruja dengan pemain ini dan kelabnya bacalona..aku teruje dgn skill2 mengeleceknye dan cara dia menjaringkan gol!!!..heheheheheehe..
Dari pada aku xminat bola sgt..tetibe trus mcm hantu bole..asyik nk maen bola jerk..aku berlatih nk jadi mcm idola aku yg kt atas tu..akju nk sgt jadi mcm dye//pemain bola yg bnyk menjaringkan gol..setiap kali kalau bacalona kala aku mesti akn merasa sedih dan mara..hahahaa..x thu knp??..sampailh skung dari aku xpndai maen bola..skung bole lh skit2..dulu aku main jadi depends jerk...tpi skung dh brhijrah ke sriker atau pn wings..tpi aku main xlh power sgt..tpi bole lh..hahaha..bangga diri lh pluk..hehehe%^..ap2 psl bola msti aku akn pilih bacolana dan lionei messi..hahahaha..knp tah??..hmmm..smai aku juga nk gaduh gn kwn2 aku antara bacalona dgn real madrid mana lagi power..bagi aku bacalona dan lionei messi adalah inspirasi bagi aku dlm sukn bola nie..aku akn cube sedaya upaya untk main bola mcm dye lionei messi walaupn aku x sehebat dan selincah dia..tpi aku akn berusaha..hahahaha..."LIONEI MESSI:..IS THE BEST FOR MEE..FOREVER...!!@@@@




Tiada ulasan:

Catat Ulasan